Úlohy

Typy úloh v soutěži

  1. Nakresli nějaký obrázek pomocí čar. Podívej se okolo sebe, najdi nějaký zajímavý předmět nebo vzor a navrhni příkazy pro postavu, která ho nakreslila.
    Můžeš začít tím, že čárami nakreslíš jednotlivá písmena svého jména a nebo, že nakreslíš smajlíka.
  2. Navrhni pozadí scény, na kterém by včelka vyletěla z úlu a obletěla všechny květiny.
    Připrav jednu včelku a alespoň 3 květiny. Navrhni scenář pro včelku, aby vyletěla z úlu, přiletěla ke každé květině, chvíli se na ní zdržela a nakonec vletěla znovu do úlu.
  3. Znáš nějakou zaujímavou hru? Dokážeš podobou hru naprogramovat v prostředí Scratch?
    Podívej se např. na hru Klikaj a zjisti, jako je naprogramovaná.

Nebo navštivte studio soutěže.

soutěž v programování Scratch